1. Продавець несе відповідальність за гарантійними зобов’язаннями відповідно до законодавства України.
2. Гарантійний термін експлуатації розраховується з дня продажу обладнання.
3. Під час гарантійного терміну Продавець безкоштовно усуває дефекти устаткування шляхом його ремонту або заміни дефектних частин і матеріалів на нові за умови, що дефект виник з вини Продавця.
4. Заміна дефектних частин виконується Продавцем в рамках справжніх гарантійних зобов’язань на підставі письмового висновку спеціаліста технічного відділу.
5. Гарантія втрачається, якщо Обладнання обслуговувалося, ремонтувалося або модифікувався персоналом, яка не має повноважень від Продавця.
6. Продавець не несе відповідальності за дефекти і несправності Обладнання, що відбулися з ним в результаті недотримання правил транспортування і умов зберігання, технічних вимог щодо розміщення та експлуатації Обладнання;
7. Продавець не відповідає за непрямі збитки Покупця, пов’язані з виходом з ладу і ремонтом обладнання.
8. Гарантійний ремонт Обладнання здійснюється тільки Продавцем. При здачі Обладнання в гарантійний ремонт Покупець зобов’язаний надати оригінал гарантійного талона.
9. У разі виправлень, підчисток в гарантійному талоні або його втраті, а також неможливості ідентифікації серійного номера Обладнання Покупцю може бути відмовлено у виконанні гарантійного ремонту Обладнання.
10. Термін виконання гарантійного ремонту Обладнання залежить від складності виконуваних робіт, але не більше 14 робочих днів з дня доставки Обладнання до місця гарантійного обслуговування.
11.1 В разі необхідності поставки додаткових деталей для ремонту гарантійного обладнання термін ремонту може бути продовжений.
12. Гарантійні зобов’язання не включають в себе періодичне обслуговування, встановлення та налаштування обладнання у клієнта.
13. Власник Обладнання здійснює його доставку за адресою виконання гарантійного обслуговування і назад самостійно.
14. Спори за гарантійними зобов’язаннями розглядаються відповідно до законодавства України;
15. Ця гарантія не обмежує законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України, і прав споживача стосовно дилеру, що виникають при укладанні між ними договору купівлі-продажу.
1. Несправності, що виникли в результаті впливу навколишнього середовища (дощ, сніг, блискавка, і т.п.) або настання форс-мажорних обставин (пожежа, повінь, землетрус та ін.);
2. Несправності, викликані порушенням правил зберігання, експлуатацією з недотриманням інструкції по експлуатації або неправильною установкою;
3. Несправності, викликані потраплянням всередину сторонніх предметів, рідин, комах та ін .;
4. Несправності, викликані втручанням в процес ремонту Обладнання осіб, які не уповноважених на це Продавцем;
5. Звісно обладнання, збої в програмному забезпеченні або вихід з ладу обладнання яке виникло внаслідок перепаду напруги в мережі;
6. Зовнішні дефекти (явні механічні пошкодження, тріщини, відколи на корпусі і всередині Обладнання, подряпини на РК-панелях);
7. Сліди стійкого забруднення на сенсорних екранах, що з’явилися в процесі експлуатації Покупцем або при транспортуванні Покупцем (або третіми особами);
7.1 Скарги на такі несправності повинні бути зроблені негайно в усній та письмовій формі до перевізника і спеціальним торговим представнику.
З питань гарантійного обслуговування звертайтеся в технічний відділ по тел: +38 (044) 200 16 68 або по пошті support@elpix.com.ua