Великий потік відвідувачів в державних установах часом створює проблеми для швидкого обслуговування. Відсутність доступу до інформації породжує величезні черги в кабінети. Наявність інтерактивної стійки в доступному для загального користування місці, дозволить скоротити навантаження на робочий персонал. З таким обладнанням відвідувачуі державної установи не доведеться стояти в черзі тривалий час, щоб дізнатися відповідь на просте запитання.
Мультимедійні комплекси дозволяють завантажити повний обсяг інформації про всі послуги і можливості. Зручна навігація і зрозумілий інтерфейс дозволять швидко скористатися столом навіть людині, яка ніколи не користувалася подібними девайсами. Просте управління дозволить розібратися в тому, як працює дана система, навіть людям похилого віку. Це дає можливість встановлювати обладнання в таких установах як:
За допомогою такого інструменту відвідувач зможе легко зорієнтуватися в різних питаннях і зможе дізнатися, в який кабінет йому необхідно звернутися за кваліфікованою допомогою.
Устаткування можна запрограмувати під індивідуальні особливості організації. З його допомогою громадяни не тільки отримають детальну довідку про цікаві питання, але також зможуть записуватися на прийом до фахівця. У зручній формі надається розклад працівників. За допомогою сенсорного столу можна подати нову інформацію про зміни в роботі установи і нові правила надання послуг.
Сенсорне обладнання дозволяє:
Можливості сенсорного обладнання дозволяють подавати інформацію у вигляді компактної бібліотеки зі зведенням законів і документів. Користувач не тільки отримає швидкий доступ до них, а й зможе відправляти їх собі на електронну пошту, щоб ознайомитися в домашніх умовах і роздрукувати інформацію на паперовий носій.